10 از بهترین مدل های پاد

021 ویپ » مقالات کلی » 10 از بهترین مدل های پاد
با 10 مدل از بهترین مدل های پاد آشنا شوید

آنچه در این مقاله داریم :

پاد سیستم ها امروزه طرفداران بسیاری دارند. این موضوع باعث شده که مدل های متنوعی از آن ها تولید و به بازار عرضه شوند. تنوع زیاد این محصولات ممکن است در زمان خرید شما را دچار چالش کند. آشنایی با بهترین مدل های این دستگاه ها می تواند به شما کمک بسیاری در این زمینه کند. برای اینکه با 10 مدل از بهترین مدل های پاد آشنا شوید، توصیه میکنیم ادامه مطلب را دنبال کنید.

بهترین مدل های پاد برای خرید

پاد ها جز جدیدترین و بهترین محصولاتی هستند که می توان برای ترک سیگار و قلیان از آن ها استفاده کرد. در حال حاضر برند های زیادی به تولید انواع پاد می پردازند. از جمله 10 مدل از بهترین مدل های پاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.پادماد ایکس راس پرو ویپرسو VAPORESSO XROS Pro

کسانی که به دنبال عملکرد برتر و طراحی شیک و مدرنی از دستگاه های ویپ هستند،  پاد ماد ایکس راس پرو ویپرسو گزینه عالی برای آنها به شمار می رود. این دستگاه هم برای افراد مبتدی و هم برای ویپرهای حرفه ای بسیار کاربردی می باشد و تجربه ای بدون دردسر را در اختیار ایشان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این محصول مجهز به باتری قدرتمند ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با استفاده از آن میتوان از ویپینگ های طولانی مدت بدون نیاز به شارژ مجدد، لذت برد.همچنین با خرید پادماد ایکس راس پرو ویپرسو، هیچ گونه نشتی مایعی را مشاهده نخواهید کرد. چرا که با فناوری نوآورانه مقاوم در برابر نشت sss، مایع الکترونیکی به جای قرارگیری در جیب یا کیف افراد، به طور ایمن در کارتریج قرار گرفته و آرامش خاطر و تجربه لذت بخشی را ارائه می دهد.

2. پاد آرگاس پاد اس ای ووپو   VOOPOO ARGUS POD SE

پاد آرگاس پاد اس ای ووپو  یکی از بهترین مدل های پاد به شمار میرود. باتری این دستگاه 800 میلی آمپری است و توان خروجی آن حدود 20 وات می باشد. این دستگاه ساختاری باریک دارد و از یک روکش چرم مرغوب روی بدنه خود برخوردار است. این روکش باعث می شود که ظاهر این پاد جذاب به نظر برسد. این مدل پاد از سه چراغ تشکیل شده که بیانگر حالات مختلف آن مانند اتصال کارتریج و شارژ باتری هستند. دریچه هوای این دستگاه قابل تنظیم است و شما می توانید شدت هواگیری را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. در بخش زیرین این دستگاه نیز یک پورت شارژ Type-C موجود است.

3. پاد آرگاس پی 1 اس ووپو  VOOPOO ARGUS P1S 20W

یکی از پادهای بسیار سبک و خوش دست پاد آرگاس پی 1 اس ووپو است. این دستگاه ظاهر زیبا و رنگ های متنوعی دارد. در کنار این ویژگی ها عملکرد فوق العاده آن نیز باعث شده که طرفداران بسیاری داشته باشد. بخشی از بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم و بخش دیگر از فلز روی تشکیل شده است. این نوع طراحی باعث شده که ظاهری شکیل و جذاب داشته باشد. در بخش کناری این پاد یک کنترل جریان هوای قابل تنظیم موجود است که این امکان را فراهم میسازد که کام دهی آن را به شکل دلخواه تنظیم نمایید. این مدل دارای امکانات بسیاری است به همین دلیل میتوان آن را در دسته پاد سیستم های پیشرفته قرار داد.

4.پاد ویپرسو لوکس کیو اس VAPORESSO LUXE QS

پاد ویپرسو لوکس کیو اس یکی از بهترین مدل های پاد است که وزنی حدود 57 گرم دارد. در قسمت جلویی این پاد یک چراغ ال ای دی و در بخش پشتی آن یک پورت شارژ Type-C قرار دارد. این مدل نیز دارای یک دریچه هوای قابل تنظیم است. باتری داخلی این سیستم ظرفیتی حدود ۱۰۰۰ mAh دارد. این ویژگی موجب می شود که دیگر نگران تمام شدن باتری آن نباشید. با کمک این پاد سیستم می توانید یک ویپینگ بسیار لذت بخش داشته باشید.

بهترین مدلهای پاد

5.پاد آرگاس پی 1 ووپو  VOOPOO ARGUS P1 800mAh

پاد آرگاس پی 1 ووپو یکی از بهترین و جمع و جورترین مدل های پاد به شمار میرود. طراحی این دستگاه به شکلی است که کاربر به سادگی می تواند از آن استفاده کند. این مدل دارای یک باتری داخلی 800 میلی آمپری است که از توان خروجی حدود 20 وات برخوردار می باشد. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های ویپینگ محسوب می شود. این پاد سیستم در حدود 18 دقیقه به طور کامل شارژ می شود و می توانید زمان بیشتری را از آن استفاده کنید.

6. بهترین مدل های پادبهترین مدل های پادپاد اورسا نانو پرو لاست ویپ

یکی از محصولات بسیار محبوب برند لاست ویپ پاد سیستم اورسا نانو پرو است. این پاد سیستم محبوب از چیپست Quest استفاده میکند و باتری داخلی آن دارای ظرفیتی حدود 900 میلی آمپر است. این دستگاه دارای حداکثر توان خروجی 25 وات است و بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد. دریچه هوای این مدل پاد نیز قابل تنظیم می باشد و شما می توانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. شما می توانید پاد و سایر محصولات برند اورسا نظیر ⁠کارتریج اورسا را از فروشگاه ما خریداری کنید.

7.پاد وینکس کی 2 گیک ویپ Geek Vape Wenax K2 1000mAh

به جرات میتوان گفت کمپانی گیک ویپ یکی از بهترین تولید کننده های پاد در جهان است. این کمپانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های ویپ و پاد شناخته می شود. پاد وینکس کی 2 گیک ویپ یکی از بهترین مدل های پاد است که ساخت این کمپانی می باشد. این پاد سیستم به محض تولید و ارائه به بازار توانست طرفداران بسیاری را پیدا کند.

8.پاد پاپریل پی کی 1 یوول Uwell Popreel PK1 520mAh

پاد پاپریل پی کی 1 یوول یکی از بهترین مدل های پاد محسوب می شود که از ظاهری شیک و بدنه ای سبک برخوردار است. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم و فلز روی است و دارای حداکثر توان 13 وات می باشد. این پاد از یک باتری داخلی 520 میلی آمپری تشکیل شده است و در بخش زیرین آن یک پورت USB Type-C وجود دارد. این دستگاه در زمان کوتاهی شارژ می شود. در بخش کناری آن نیز یک چراغ ال ای دی وجود دارد که اطلاعات مربوط به باتری دستگاه را نشان می دهد.

9.پاد کارن بیبی اسمونت Smoant Charon Baby

یکی از بهترین مدل های پاد موجود در بازار با ظاهری جذاب پاد کارن بیبی اسمونت است. این پاد سیستم کوچک دارای حداکثر قدرت 15 وات است و مجهز به یک باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت 750 میلی آمپر می باشد. این دستگاه به سرعت شارژ می شود و حداقل یک روز به شارژ مجدد آن نیاز نخواهید داشت. این مدل پاد دارای 7 رنگ بسیار زیبا و جذاب است و طراحی چشم نوازی دارد.

 

بهترین مدلهای پاد

 

10. پاد اکسراس نانو ویپرسو VAPORESSO XROS Nano

از دیگر مدل های محبوب پاد میتوان به پاد اکسراس نانو ویپرسو اشاره کرد.  این پاد یک سیستم استاندارد و کوچک دارد و در دسته بهترین مدل ها قرار می گیرد. این مدل دارای یک فریم مربعی شکل می باشد و از یک حلقه آویز گردن بند تشکیل شده است. طراحی این دستگاه از یک سبک بسیار مدرن پیروی می کند.

بهترین ویپ جهان

ویپ ها نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند. در این بخش از مطلب قصد داریم برخی از بهترین ویپ های جهان را به شما معرفی کنیم.

 

10 مدل از بهترین مدلهای پاد

 

  • اسموک نورد ۴

یکی از بهترین ویپ های جهان  اسموک نورد ۴ است که ساخت برند اسموک می باشد. این دستگاه از باتری داخلی 2000 میلی آمپر بهره می برد و حداکثر توان آن 80 وات است. این میزان قدرت باتری باعث می شود که شما بتوانید یک روز کامل را بدون نگرانی از این دستگاه استفاده کنید. در این نوع ویپ از کویل‌های Smok RPM و Smok RPM 2  بهره گرفته شده است که امکان استفاده از سالت و نیکوتین را فراهم میسازند.

  • ویپرسو زیرو

این دستگاه در دسته ویپ های کوچک قرار می گیرد و در هر مکانی میتوان از آن استفاده کرد. به علت ابعاد کوچکی که این ویپ دارد حمل و نقل آن به سادگی قابل انجام است. باتری این دستگاه از نوع 650 میلی آمپری است. این محصول دارای مخزن ۱ و ۶  میلی ‌لیتری است و شما تنها امکان استفاده از جویس های نوع سالت را در آن دارید.

  • ویپ  Pax 4

یکی از بهترین ویپ های جهان ویپ  Pax 4 است که از فناوری های پیشرفته ای برخوردار می باشد. این ویپ از 4 درجه حرارت متفاوت تشکیل شده است که شما می توانید بر اساس علاقه خود آن ها را تغییر دهید. این ویژگی موجب شده که ویپرهای تازه کار نیز به سادگی بتوانند از آن استفاده کنند.

  • ووپوو درگ اس

یکی از پیشرفته ترین ویپ های جهان ویپ ووپوو درگ اس است. در این مدل از چیپست Gene TT استفاده شده است که بسیار هوشمند می باشد. کارتریج های این دستگاه از نوع مغناطیسی هستند و سیستم پر کردن جویس آن ها ساده است. شما با کمک این دستگاه می توانید کام دهی به دور روش دکمه ای و اتومات را تجربه کنید.

سخن آخر  با 10 مدل از بهترین مدل های پاد

در این مطلب شما را با 10 مدل از بهترین مدل های پاد آشنا کردیم و ویژگی های آن ها را به طور مختصر مورد بررسی قرار دادیم. شما می توانید بر اساس این ویژگی ها مدل مناسب خود را از میان این دستگاه ها انتخاب کنید. مجموعه ما در زمینه ارائه بهترین مدل های پاد فعالیت می کند و شما عزیزان می توانید این دستگاه ها را از ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی را برای خرید پاد صرف کنید، می توانید جهت خرید پاد یکبار مصرف اقدام کنید.  اگر به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد با 10 مدل از بهترین مدل های پاد

  1. کویل در دستگاه پاد به چه منظور استفاده می شود؟ کویل در این دستگاه ها در جهت تبدیل مایع به بخار مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. آیا استفاده از پاد سیستم ها راحت است؟ بله، ساختار و طراحی این دستگاه ها به شکلی است که استفاده از آن ها راحت می باشد.
  3. آیا پادها تنوع زیادی در طعم دارند؟ بله، پادها دارای طعم های مختلفی هستند و شما به سادگی می توانید نوع مورد علاقه خود را در میان آن ها پیدا کنید.
ویپ گیک ویپ
پاد ویپرسو
سالت ویگاد
جویس رایپ ویپز
پاد یکبار مصرف
مشاوره آنلاین
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من