مزایا و معایب پادمادها کدامند؟ آشنایی با پادمادها

021 ویپ » پادماد » مزایا و معایب پادمادها کدامند؟ آشنایی با پادمادها
مزایا و معایب پادماد

آنچه در این مقاله داریم :

اطلاع از مزایا و معایب پادمادها برای کسانی قصد خرید این محصول را دارند، بسیار مهم است. می توان گفت که در پادماد تحول بزرگی را در حوزه تولید ویپ ایجاد کزده است. در تولید ویپ و پاد ها تنوع بسیار زیادی وجود دارد. این دستگاه ها برای ترک سیگار و قلیان به میان آمده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پاد ماد ها بهترین انتخاب برای افرادی هستند که می خواهند کشیدن سیگار را ترک کنند. اما پادماد ها چه مزایایی نسبت به ویپ ها دارند؟ در ادامه مطلب به بررسی کامل این محصولات می پردازیم.

پادماد چیست؟

پیش از بررسی مزایا و معایب پادماد بد نیست تا در مورد این دستگاه ها توضیحاتی را بیان کنیم. پادماد دستگاهی دو منظوره است که در مقایسه با ویپ های معمولی اندازه کوچک تری دارد. کارایی این دستگاه بسیار ساده است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه ها وزن سبکی دارند و به سادگی میتوان آن ها را حمل کرد. در این دستگاه تنظیمات پیچیده ویپ ها وجود ندارد و میتوان به سرعت ویپینگ را با آن آغاز کرد. اگر قصد ترک سیگار را دارید و به دنبال جایگزینی برای آن هستید، پادماد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ساختار این دستگاه به شکلی است که فاقد مخزن و سیم پیچی می باشد و در آن کارتریج جایگزین این آیتم ها شده است. در این دستگاه ویپینگ، مایع داخل بدنه قرار می گیرد و نوع اتصال کارتریج به آن از نوع اتصال مغناطیسی می باشد. برخی از مدل های این محصول قابلیت شارژ مخزن دارند بعضی از آن ها نیز یک بار مصرف هستند. مدل های یک بار مصرف به شکلی هستند که اگر مخزن آن ها خالی شود قابلیت استفاده مجدد را ندارند.

پادماد چیست؟

پادماد چیست و چه مزایایی دارد؟

مشخصات پادماد

در خصوص مزایا و معایب پادماد بد نیست تا با مشخصات این دستگاه نیز آشنا شوید. پادماد نیز مانند دیگر دستگاه های ویپینگ از مشخصات و ویژگی های خاصی برخوردار است. مشخصات اصلی پادماد عبارتند از:

  • پادماد نسبت به بسیاری از دستگاه های ویپینگ ابعاد کوچک تری دارد و به سادگی در جیب قرار می گیرد.
  • این دستگاه با دو مدل کویل مناسب سالت نیکوتین و جویس سازگاری دارد. این ویژگی باعث شده که بتوان از آن هم به عنوان پاد ویپرسو هم به عنوان دستگاه ویپ استفاده کرد.
  • این محصول دارای قابلیت تنظیمات پاور است. شما به سادگی می توانید میزان طعم رسانی و بخاردهی آن را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.
  • بدنه پادماد بسیار محکم است به همین دلیل در دسته دستگاه های مقاوم و ضد ضربه قرار می گیرد.
  • ساختار این دستگاه به شکلی است که یک گزینه بسیار مناسب برای افراد مبتدی به شمار میرود.
  • طراحی این محصول به صورتی است که باعث شده از ظاهر زیبایی برخوردار باشد.

مشخصات پادماد

مزایا پادماد چیست؟

در این بخش از بررسی مزایا و معایب پادماد به بررسی مزایا این دستگاه می پردازیم. در واقع وجود مزایا متعدد در این محصولات باعث شده تا افراد زیادی به منظور ترک سیگار، پاد ماد ها را انتخاب کنند. این مزایا عبارتند از:

  • ابعاد کوچک و قابل حمل

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، پادمادها دارای اندازه بسیار کوچک تری نسبت به ویپ گیک ویپ بوده و به خوبی در دست جا می شوند. از این رو حمل آن ها نیز بسیار راحت تر است.

  • استفاده آسان

برای خلاف ویپ ها، پادماد ها استفاده راحتی داشته و نیازی به تنظیمات خاصی ندارند.

  • مناسب برای ترک سیگار

از دیگر مزایای پادماد این است که مناسب برای ترک سیگار می باشد. افرادی که به سیگار اعتیاد دارند می توانند برای ترک آن از این دستگاه استفاده کنند. میزان نیکوتین موجود در این دستگاه قابل تنظیم است و شما می توانید به مرور زمان آن را کاهش دهید.

  • قیمت مناسب

این محصول نسبت به کارایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر به دنبال خرید دستگاه ویپینگ با قیمت ارزان هستید این دستگاه گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.

مزایا پادماد چیست؟

معایب پادماد

در این بخش از بررسی مزایا و معایب پادماد به بررسی معایب این محصول می پردازیم. قطعا این دستگاه نیز همانند هر محصولی دیگری معایبی دارد. اما می توان گفت که مزایا این پادماد نسبت به معایبی که دارد، بیشتر است. مهم ترین معایب پادماد عبارتند از:

  • باتری کوچک

این دستگاه ابعاد کوچکی دارد به همین دلیل طبیعی است که باتری به کار رفته در آن نیز کوچک باشد. این موضوع باعث شده که این باتری ظرفیت کمی داشته باشد.

  • یکسره بودن کویل و کارتریج

از دیگر معایب پادماد یکسره بودن کویل و کارتریج آن است. این موضوع به این خاطر است که اگر کویل دستگاه بسوزد شما باید اقدام به خرید یک کارتریج جدید نمایید.

  • پاک کردن سخت تر

تمیز کردن پادماد ها نسبت به پاد سیستم ها سخت تر و زمانبر تر است.

  • طعم رسانی کم تر

میزان طعم رسانی ویپ ها نسبت به پاد ها کم تر است.

  • عدم دسترسی به لوازم جانبی

پادمادها تنوع مدل بسیاری دارند. به همین خاطر نیز دسترسی به لوازم جانبی آن ها دشوار است.

پادماد ها چه تفاوتی با پاد سیستم ها دارند؟

یکی از سوالات بسیاری از افراد این است که پادماد ها چه فرقی با پاد سیستم ها دارند. مهم ترین تفاوت های میان این دو دستگاه عبارتند از:

توان: یکی از مهم ترین تفاوت های میان این دو دستگاه در توان آن ها است. حداکثر توان پاد سیستم ها چیزی حدود 20 الی 25 وات است. در مقابل پادمادها با توان 100 وات نیز به بازار عرضه می شوند.

قطعه مصرفی: در بیشتر پاد سیستم ها قطعه مصرفی کارتریج است. در مورد پادمادها داستان کمی فرق میکند و قطعه مصرفی آن ها کویل است.

باتری پادمادها و ویپ: از دیگر تفاوت های این دو دستگاه میتوان به میزان قدرت باتری آن ها اشاره کرد. باتری پادماد نسبت به پاد سیستم  قدرتمند تر است.

سخن آخر مزایا و معایب پادماد

در این مطلب به بررسی پادماد، مزایا و معایب آن پرداختیم. این دستگاه را میتوان یک تکنولوژی نوآورانه در زمینه ویپینگ دانست. این محصول به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این دستگاه کوچک و قابل حمل را می توانید به سادگی با خود به همراه ببرید. اگر قصد ترک سیگار را دارید نیز این دستگاه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای خرید پادماد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کافیست با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد مزایا و معایب پادماد

  1. آیا پادماد نیز دارای تنوع در طعم و نیکوتین است؟بله، این دستگاه دارای تنوع زیادی در طعم و نیکوتین است. این ویژگی باعث می شود که شما به سادگی بتوانید طعم مورد علاقه خود را در میان آن ها پیدا کنید.
  2. منظور از پادماد با سیستم بسته چیست؟این دستگاه این امکان را برای شما فراهم میسازد که مایع الکترونیکی را توسط یک مخزن قابل جابجایی دوباره پر و اصلاح نمایید.
  3. چرا پادماد می تواند جایگزین خوبی برای سیگار باشد؟این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و میزان دود تولید شده به وسیله آن مشابه دود سیگار است به همین دلیل می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.
ویپ گیک ویپ
پاد ویپرسو
سالت ویگاد
جویس رایپ ویپز
پاد یکبار مصرف
مشاوره آنلاین
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من