ویپ بهتر است یا پاد؟

021 ویپ » مقالات کلی » ویپ بهتر است یا پاد؟
ویپ بهتر است یا پاد؟

آنچه در این مقاله داریم :

در سال های اخیر دستگاه های ویپینگ طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. ویپ ها که به آن ها سیگار الکتریکی نیز گفته می شود،  در دو مدل پاد و ویپ به تولید می رسند. هر یک از این مدل ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما شباهت هایی نیز در میان آن ها وجود داشته که باعث شده افراد این دو محصول را با یکدیگر اشتباه بگیرند. در این میان ویپ و پاد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. یکی از پرتکرارترین سوالات افرادی که به ویپینگ علاقه دارند این است که ویپ بهتر است یا پاد؟ هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را از هم متمایز میسازد. اگر از طرفداران این دستگاه ها هستید اما در مورد تفاوت های آن ها اطلاعات کاملی ندارید با ما همراه شوید.

تفاوت های ویپ و پاد که لازم است بدانید!

در پاسخ به این سوال که ویپ بهتر است یا پاد؟ بهتر است با تفاوت های این دو محصول آشنا شوید. پاد و ویپ از لحاظ مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. غلظت نیکوتین

یکی از مهم ترین تفاوت های این دو دستگاه ویپینگ در مایع مصرفی آن ها یعنی سالت و جویس است. مایع مخصوص ویپ جویس است که در غلظت های نیکوتین متفاوتی از 0 تا 18 میلی گرم بر میلی لیتر تولید و به بازار عرضه می شود. در پاد سیستم ها نیز از مایع مخصوصی به نام سالت استفاده می شود. سالت از غلظت نیکوتین بالاتری برخوردار است که این میزان می تواند از ۲۰ تا ۵۰ میلی‌گرم بر میلی‌ لیتر متغیر باشد. سالت نیکوتین گلو درد کمتر و طعم ملایم تری دارد و اگر به دنبال ترک سیگار هستید می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  1. توان و حجم بخار در ویپ و پاد

یکی از تفاوت های بین ویپ و پاد در توان و حجم بخار آن ها است. به صورت کلی ویپ ها از قدرت و توان بالاتری برخوردار هستند این موضوع باعث می شود که قادر به تولید بخار بیشتری باشند. بخار تولید شده توسط ویپ ها حجیم تر و غلیظ تر است. پادها توان و قدرت کمتری دارند و در نهایت بخار کمتری را نیز تولید می کنند. این بخار حالتی کم حجم تر و رقیق تر دارد.

  1. کویل و اتومایزر در پاد و ویپ

برای پاسخ به این سوال که ویپ بهتر است یا پاد؟ کویل و اتومایزر جزء  قسمت های مهم این دستگاه ها به شمار میروند و فرایند گرم کردن مایع و تولید بخار را انجام می دهند. کویل های ویپ ها از مقاومتی حدود  0.9 اهم به پایین برخوردار هستند این ویژگی باعث می شود که به گرمای بیشتری نیاز داشته باشند. در انتها نیز می توانند بخار بیشتری را تولید کنند. در مقابل پادها دارای کویل هایی با مقاومت 1 اهم به بالا هستند و به گرمای کمتری احتیاج دارند. در نهایت نیز دود کمتری را ایجاد می کنند.

  1. قابلیت تنظیم در ویپ و پاد

اینکه از لحاظ قابلیت تنظیم ویپ بهتر است یا پاد باید بگوییم زمانی که صحبت از تنظیمات می شود ویپ ها انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهند. به عنوان مثال شما به سادگی قادر هستید ولتاژ، دما و وات ویپ را تنظیم کنید. با این کار می توانید تجربه ویپینگ خود را شخصی سازی نمایید. پادها دارای تنظیمات محدودتری هستند و استفاده از آن ها آسان تر است.

  1. راحتی استفاده

از دیگر تفاوت های میان ویپ و پاد در نوع استفاده از آن ها است. پادها طراحی ساده تر و تنظیمات محدودتری دارند به همین دلیل استفاده از آن ها ساده تر است. ویپ ها تنوع تنظیمات بیشتری دارند و استفاده از آن ها ممکن است کمی سخت تر باشد.

  1. عمر باتری در پاد و ویپ

اگر بخواهیم ویپ و پاد را از لحاظ عمر باتری مقایسه کنیم طول عمر باتری های ویپ ها بیشتر است. ویپ ها ابعاد بزرگی دارند به همین دلیل باتری آن ها نیز بزرگتر است. این موضوع باعث می شود که دیرتر شارژ خالی کنند. پادها به دلیل ابعاد کوچک،  باتری کوچکتری نیز دارند و در مدت زمان کوتاهتری شارژ خالی می کنند.

برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟

تا این قسمت از مطلب شما را با تفاوت های ویپ و پاد آشنا کردیم. ممکن است اکنون این سوال برایتان پیش بیاید که برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟ این دو دستگاه هر دو برای مصرف نیکوتین استفاده می شوند اما از لحاظ عملکرد و ظاهر تفاوت هایی با هم دارند. اینکه شما ویپ یا پاد را برای ترک سیگار انتخاب میکنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل موارد مختلفی مانند میزان وابستگی شما به نیکوتین، ترجیحات شخصی و عادت های سیگار کشیدن می شوند.

عموما ویپ ها تنوع و انتخاب های بیشتری را پیش روی شما قرار می دهند. پادها نیز به دلیل ساده بودن و حمل آسان مناسب افرادی هستند که به دنبال ترک سریع سیگار می باشند.

برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟

برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟

ویپ برای شما مناسب است یا پاد؟

برای اینکه بدانید ویپ بهتر است یا پاد؟ یا پاد باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. در قدم اول باید با تفاوت های این دو دستگاه به طور کامل آشنا شوید تا بدانید کدامیک از آن ها برای شما مناسب تر است. برای داشتن انتخابی دقیق در این زمینه لازم است سوالات زیر را از خود بپرسید.

  1. حجم بخار مورد نظر شما چقدر است؟
  2. چه میزان سطح نیکوتینی برای شما مناسب تر است؟
  3. چقدر بودجه برای خرید دستگاه در اختیار دارید؟
  4. چه نوع تجربه ای از ویپینگ مورد پسند شما است؟
  5. آیا ساده بودن و قابل حمل بودن دستگاه برای شما اهمیت دارد؟

با پاسخ به این سوال ها می توانید تشخیص دهید که در میان ویپ و پاد کدام بیشتر برای شما مناسب است. اگر قصد ترک سیگار را دارید و می خواهید نیکوتین به بدنتان برسد، می توانید پاد را انتخاب کرد و از مایع سالت نیکوتین ویگاد برای آن استفاده  کنید. اما اگر تنها برای تولید دود زیاد بدون نیکوتین نیاز به خرید این محصولات دارید، پیشنهاد ما به شما ویپ است. با خرید ویپ گیک ویپ می توانید نهایت لذت را از ویپینگ داشته باشید.

ترک سیگار با ویپ یا پاد چه مزایایی دارد؟

همانطور که میدانید ترک سیگار برای یک شخص می تواند کار دشواری باشد. ویپ و پاد ابزارهایی هستند که می توانند در این زمینه سودمند واقع شوند. در ادامه مزایای ترک سیگار با این دستگاه ها را بیان میکنیم.

  • تنوع طعم

این دستگاه ها تنوع طعم زیادی دارند و این ویژگی باعث می شود که فرایند ترک سیگار لذت بخش تر شود.

  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با سیگار

ویپ و پاد می توانند خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با سیگار را کاهش دهند. از میان این بیماری ها میتوان به مواردی مانند سرطان ریه، سکته مغزی و بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد.

  • بهبود سلامت تنفسی

ویپ و پاد می توانند به بهبود سلامت تنفسی کمک شایانی کنند و در افزایش ظرفیت ریه ها تاثیر زیادی بگذارند.

  • کاهش علائم مربوط به ترک سیگار

این دو دستگاه می توانند تاثیر زیادی در کاهش علائم ترک سیگار مانند اضطراب، افسردگی و تحریک پذیری داشته باشند.

برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟

برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟

سخن آخر ویپ بهتر است یا پاد؟

اینکه ویپ بهتر است یا پاد تا حد زیادی به شرایط و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. شما می توانید هر دو دستگاه را امتحان کنید تا راحت تر نوع مناسب خود را انتخاب نمایید. به صورت کلی هر دو دستگاه می توانند در ترک سیگار به شما کمک کنند اما انتخاب درست می تواند شانس موفقیت شما را تا حد زیادی افزایش دهد. اگر تمایل دارید تجربه ای مشابه قلیان با بخار بیشتر داشته باشید ویپ انتخاب مناسب تری برای شما است. چنانچه به دنبال دستگاهی ساده تر با حجم بخار و گلودرد کمتر هستید پاد گزینه بهتری برای شما به شمار میرود. اگر نمی خواهید برای خرید پاد و ویپ هزینه زیادی را پرداخت کنید، می توانید پاد یکبار مصرف را خریداری کنید.

سوالات متداول در مورد ویپ بهتر است یا پاد؟

  1. آیا بخار ویپ می تواند باعث تحریک گلو شود؟

بله، بخار ویپ می تواند منجر به خشکی و تحریک گلو شود. عموما این موضوع موقتی است و پس از مدتی رفع می شود. از آن گذشته با مصرف مایعات ویپ با نیکوتین پایین تر می توانید این علائم را کاهش دهید.

  1. آیا ممکن است در زمان استفاده از ویپ سردرد را تجربه کنیم؟

در آغاز استفاده از این دستگاه ممکن است علائمی مانند سردرد را تجربه کنید. این سردرد به دلیل ایجاد تغییر در سطح نیکوتین رخ می دهد.

  1. چرا باید در زمان ویپینگ آب کافی بنوشیم؟

ویپینگ می تواند باعث کم آبی بدن شود به همین دلیل توصیه می شود که در این مواقع به میزان کافی آب بنوشید

ویپ گیک ویپ
پاد ویپرسو
سالت ویگاد
جویس رایپ ویپز
پاد یکبار مصرف
مشاوره آنلاین
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من